.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتل پسرعموی صومعه‌سرایی متواری شد

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از قتل یک جوان 24 ساله در جریان نزاع با پسر عموی خود و فرار قاتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،فریدون آقایی عصر امروز در جلسه مدیران این شهرستان با اشاره به اقدام‌های اخیر نیروی انتظامی در راستای کاهش جرایم اجتماعی اظهار کرد: تمام تلاش نیروهای امنیتی صومعه‌سرا در راستای افزایش امنیت و آرامش اجتماعی برای رفاه حال شهروندان است.

وی با اشاره به پرونده قتل یک جوان 24 ساله در روستای «ولد گوراب‌زرمیخ » صومعه‌سرا تصریح کرد: این قتل بر اثر نزاع و درگیری دو پسر عمو اتفاق افتاد که سرانجام یکی از آنها به کام مرگ رفت.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا در تشریح ماجرا افزود: پدر مقتول برای دریافت یکی از لاستیک‌های «تیلر کشاورزی» به قاتل که تعمیرکار موتور و برادرزاده‌اش بود مراجعه می‌کند که به دلیل عدم توافق بین آنها درگیری شدیدی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقتول با دیدن صحنه درگیری و برای دفاع از پدرش به قصد جداسازی بین پسر عمو و پدرش می‌رود، بیان کرد: یکی از پسر عموها با دو ضربه چاقو دیگری را مجروح می‌کند.

به گفته آقایی، قاتل با چاقو ضربه را به شاهرگ و قلب مقتول می‌زند که موجب جراحت و خونریزی شدید مقتول می‌شود.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا ادامه داد: جراحت‌های ایجاد شده به ناحیه شاهرگ و قلب مقتول بسیار عمیق بود، خاطرنشان کرد: مقتول در راه انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی، با اشاره به اقدام‌های نیروی انتظامی صومعه‌سرا در راستای پیگیری این پرونده و دستگیری قاتل، اذعان کرد: هم‌اکنون قاتل متواری بوده و اقدام‌های لازم برای دستگیری وی ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.